wieloletnie doświadczenie

rzetelne doradztwo

profesjonalne wsparcie

Emilia Miśkiewicz

Wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie pod numerem WA-10665. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie zawodowe. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Wydziału Prawa i Administracji.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała od 2005 roku, na początku pracując w sądzie jako sekretarz sądowy, później w kancelarii prawnej oraz jako prawnik in-house spółki akcyjnej. Samodzielną działalność zawodową rozpoczęła w 2015 roku. Doradza przedsiębiorcom w bieżącej obsłudze prawnej, jak również przy zakładaniu i przekształcaniu podmiotów gospodarczy, w szczególności spółek prawa handlowego. Zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców polegającą m.in. na opracowywaniu i opiniowaniu dokumentów wewnętrznych podmiotu oraz wszelkich dokumentów związanych z prowadzoną działalnością, sporządzaniu i opiniowaniu umów, przygotowywaniu opinii prawnych oraz dochodzeniu należności na drodze postępowania sądowego i egzekucyjnego. Na rzecz klientów indywidualnych świadczy pomoc prawną z zakresu szeroko rozumianego prawa cywilnego, prawa rodzinnego i opiekuńczego i prawa pracy. Prowadzi sprawy rozwodowe i o podział majątku. Reprezentuje klientów w sprawach z zakresu stosunków między rodzicami a dziećmi. Reprezentuje klientów indywidualnych oraz przedsiębiorców w sprawach o odszkodowanie oraz zadośćuczynienie, zarówno na etapie przedsądowym jak i sądowym.

Specjalizuje się w prawie handlowym i procesowym. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie zastępstwa procesowego, reprezentowania Klientów przed sądami powszechnymi, w szczególności w procesach cywilnych, gospodarczych oraz pracowniczych. W ramach dotychczasowej praktyki zawodowej zajmowała się zakładaniem, przekształcaniem oraz likwidacją podmiotów gospodarczych, w szczególności spółek prawa handlowego oraz badaniem spółek przed nabyciem ich udziałów (due diligence).

Emilia Miśkiewicz jest także wspólnikiem spółki cywilnej JKM Kancelaria Radców Prawnych Klaudyna Jarzec-Koślacz Emilia Miśkiewicz Radcowie Prawni s.c.

Prywatnie miłośniczka jazdy na nartach i gry w siatkówkę.

Informacje

Jeśli mają Państwo pytania prosimy dzwonić pod numer:

lub mogą Państwo skorzystać z naszego formularza kontaktowego

Czy wiesz, że...

Oferujemy szeroki zakres usług prawnych obejmujący: nieruchomości, prawo spadkowe, prawo rodzinne i opiekuńcze, odszkodowania, prawo pracy, spółki, windykację należności.

Kancelarię prowadzi posiadająca ponad 10 letnie doświadczenie zawodowe Emilia Miśkiewicz, wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie pod numerem WA-10665.

Kancelaria Radcy Prawnego Emilia Miśkiewicz zapewnia kompleksową pomoc prawną zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Usługi Kancelarii obejmują szeroki zakres wielu działań i dziedzin prawa - między innymi udzielamy porad prawnych, sporządzamy i opiniujemy umowy, bierzemy udział w negocjacjach, reprezentujemy Klientów w sporach sądowych.